Ännu mer efterslänt

Kom på att jag visade ju den söta lilla proslinsgrejen jag köpte i Västervik,
men aldrig dom jag redan hade hemma.
Så, när vi ändå håller på med bilder kan jag ju göra det också. Gu så duktig jag är!



Först är dom jag haft sen innan, två lösa. Sen är det den jag köpte i Västervik.



Försökte ta jämförelsebilder (även omte det inte gick så bra) och jag står nog fast vid att det ser ut som dom när dom var yngre typ, lite rundare och lite mindre är dom allt, hihi.



Sen såg jag alldeles nyss när jag såg en förstoring på just denna bilden,
att det är ett inristat hjärta i stammen dom sitter på i mitten, så gulligt!
Det hade jag faktiskt inte sett innan.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Är det nån speciell serie som dessa ingår i? Samla samla så kan du sälja dem sen och bli stenrik!! och då bjussar du mig o Jasas på en kryssning? :D

2008-11-14 @ 15:41:42
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Jasas

SKITSÖTA! Bra idé Anso hade här ovan förresten ;P

2008-11-16 @ 10:05:27
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0