Aaaah!!

Här skriker jag ut av glädje, BÅDE säsong 2 och andra säsongen What About Brian? har kommit ner!!! Och Oscar tittar och tycker jag är knäpp. Men det är okej.




Hanna: Vi kör tvärtom då, fast jag tror nog ni lyckas fylla dagarna ändå, hihi.
Förstår att det känns jobbigt, men hon visste hur mycket hon betydde för dig och finns ju alltid hos dig och inom dig.

MrLindeberg: Kvinnlig list, fortfarande.




Det är inte roligt att berätta saker för Oscar, han bara förstör.
Här sitter jag och skrattar som bara den, fick pausa för jag hörde inte vad dom sa. Han undrar så klart varför jag skrattar, vad som var så himla kul.
Men jag ville liksom inte berätta, visste från förra gången att jag berättar och han tittar på mig och himlar med ögonen.

Zack, den "tuffa", ställde upp i skolvalet som president för han fick reda på att man fick en gratis vecka i Washington (då man också slipper skola och läxa). Han ber då Screech, han kompis som är snäll och nörd, att hämta kataloger från sin mammas resebyrå. Men han får inte berätta nåt för nån för det är hemligt.
När han hämtar dom springer han in i Zacks konkurrent (inte just i valet, men i allt annat) så alla kataloger ramlar ut på golvet.

- Varför har du massa kataloger om Washington?
- Det får jag inte lov att säga, jag är på ett hemligt, politiskt uppdrag. Zack dödar mig om han får veta att jag sagt att dom är till honom.
- Varför ska Zack ha kataloger om Washington?
- Hur vet du det? Okej, vem är det som har skvallrat?!

Och jag vet, det låter inte lika roligt varken när man förklarar eller skriver det, men det var roligt att se.
Och kanske måste man ha sett mer för att förstå det roliga, eftersom det är liksom hans sätt och det var inte första gången.
Men som vanligt, så tittade han bara och tyckte att jag var knäpp så det var inte roligt längre.
Spelar ingen roll, jag har roligt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0