Utmaning

Du heter: Jenni.
När fyller du år: Nästa år.
Är du singel?: Nope nope.
Om fem månader: Är det snart vår första jul här.
Du samlar på: SMS.
Gröna eller röda äpplen: Oftast röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: O eller mami.
Gillar du golf: Minigolf är trevligt men lång golf är inte riktigt min grej.
Vilken tid gick du upp idag: 11-tiden.
Har du sovit i din egna säng inatt: Jajjemen!
Har du strumpor på dig nu: Nej, har inte kommit så långt i påklädningen än.
Hur svarar du i telefon: "Aa det är Jenni." om det inte är mer personligt.
Vad ska du göra ikväll: Hoppas på att bara ta det lugnt, beror på flyttningen snart.
Vad ska du göra imorgon: Beror också på flyttningen idag, flytta mer eller ta det lugnt.
Var vill du bo när du blir stor: Mindre.
Är det okej att gråta: Självklart!
När grät du senast: Minns inte.
Vilken årstid tycker du bäst om: Svårt att säga, alla börjar ju likna varandra nu.
Laddar du ner musik och film från Internet: Japps.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: En miljon skulle man nog inte komma så långt med, tyvärr.
Bär du glasögon eller linser: Just nu glasögon, linser om en liten stund.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nepp.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-tiden plus/minus nån timme.
Har du piercing: Ett fungerande i varje öra, plus två stängda i vänster och ett i höger.
Vill du gifta dig: One day.
Vill du ha barn: En annan dag än ovanstående.
Solar du ofta: Nej det skulle jag väl inte påstå.
Gillar du att dansa: I min ensamhet, haha!
Är du flygrädd: Vet inte, har aldrig flugit.
Hur vig är du: Inte lika som förr?
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller saft från kylen.
Vilken är din favoritglass: Twister och Daim.
Tror du på ett liv efter döden: Vet inte riktigt där heller.
Tycker du om sushi: Nej, det gör jag inte.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller ingenting. Kanske tuggumi.
Bor dina föräldrar tillsammans: Naj.
Har du tandläkarskräck: Absolutly not!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll.
Vilken ögonfärg har du: Blå/grön skulle jag tro.
Vilka hårfärger har du haft: Mest blondt, brunt och rött i olika formningar.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, det har hänt.
Biter du på naglarna: Försöker låta bli.
Är du beroende av något: Luft möjligtvis.
Röker du: Never.
Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker komma ut minst 30 minuter när jag inte jobbar.
Senaste låt du hörde: Senaste jag minns att jag hört var EMDs All For Love.
Vad gör du på helgerna: Jobbar eller hittar på nåt skoj.
Brukar du bädda sängen: Njae, försöker iallafall lägg iordning täcket.
Hur många timmar sover du på en natt: 6-8 timmar om det går.
Senaste bok: Borde ha varit nån av Isfolket, så det var länge sen.
Har du kysst någon under den senaste veckan: Jajjemen, mums!
Vad var det senaste du skrev på msn: Nåt i stil med att vi skulle höras nån annan gång.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Njae, faktiskt inte. Bara att det blev färdigt sådär *poff*
Vem kramande du senast: Måste ha vart O eftersom jag missade med mami när jag var fullpackad när hon åkte.
Saknar du någon nu: Saknar the family, mami med anhäng och papi.
Hur många lampor har du i ditt rum?: Om "rum" är sovrum så har vi just nu en slags sänglampa där.
Vem ringde dig senast: Mami.
Vad är du allergisk mot: Sånt ute på sommarn, päljsdjur och liknande.
Var du glad igår: Japp, igår var en prima dag!
Vad är din favoritfärg: Svårt, brukar svara blå och/eller grön så det får det bli nu också.
Sminkar du dig: Oftast bara till jobbet och "festligheter".
Hur ser ditt rum ut: Om "rum" här igen är sovrum, så ser det ut som ett renoveringsobejekt.
Känner du dig värdelös: Nej, jag dutti kicka många gilla!
Känner du någon som har tagit självmord: Ja.

NÄR DU SER DET HÄR HAR DU BLIVIT UTMANAD (om du känner och vill förståss).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0