Utmanad!

Regler:
Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare.
Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.


1. Vad gjorde du för 10 år sen?
* Gick sista året på lågstadiet
* (och där med) började mellanstadiet
* Semestrade i Malmö/Danmark (där P för övrigt är idag)

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? 
* Plocka iordning inför att:
* ha hit PEAB-snubben
* Ringa nån läkare
* Jobba
* Åka hem och vara helg-ledig

3. Godis jag gillar
* Marabou choklad
* ICAs choklad
* Salt laktris

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär
* Give to mami and papi
* Köpa ett semesterhus i Västervik
* Köpa en lägenhet/ett hus
* Köpa ett körkort

5. Städer/orter som jag bott i
* Bohus
*Nol
*Nödinge


Och eftersom jag då inte förljer SÅ många bloggar så får den som känner för det sno detta och känna sig utmanad.
Men lämna gärna en liten kommentar, hihi!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Naaaj, jag glömde ju att jag skulle vänta tills klockan slog nästa dag! Så det kunde stå "Vad står på listan idag" Asch då. Jaja, sånt som händer.

2008-06-19 @ 00:01:16
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0