13-10

13 HAR DU:
Ett förhållande: Jäss.
En bästa vän: Jao.
Haft ett seriöst förhållande: Mhm.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nei.
Blivit kär vid första ögonkastet: Jorå, skulle man väl kunna säga.
Fått ditt hjärta krossat: Tydligen inte, suprice suprice.
Haft ett one night stand: Nepps.
Skrikit åt en lärare: Nono.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Nehej, haha eller va?
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Naj, om inte på skoj?
Några smycken som kostat över 1000 kr: Japp, en vad jag kan räkna till?
Snusat: Jao, testat på sin höjd.
Rökt: Nepps.

12 DAGENS:
Klädsel
: IKEA-bralls och Diesel-tröja, under dagen då mouahaha!
Smink: Nothing.
Frisyr: Slarv, i stil med upp-med-det-bara-jag-slipper-se-det.
Låt: Jullåtar!
Vill ha: Två rena och fina lägenheter, tack.
Sjuka: Djur? Men dom är väl alltid lite koko.
Drog: Goddis.
Saknad: Renhet, HAH!
Köp: Godis, banan och energidryck, och middag om det räknas.
Godis: Caramel eller jordnöts "stång", nappar, nallar, blandad choklad i papper, det är det jag kommer ihåg men mer slank nog ner.
Attityd: Positiv, det har varit mitt mellannamn under dagen!
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Minns inte om jag tittade mig i speglen i morse?

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Jösse, även om hon bara kunde ha en bästis kunde jag ha h
Bil: Hyundai Accent LS Coupé.
Kärlek: Svårt att minnas, there were so many.
Husdjur: Lissi, hjärtat.
Semester: DET kan väl ändå inte jag minnas??
Jobb: Gå-och-rensa-rabbaterna-och-annan-skit-jobb, eller typ fastighetsskötare?
Köpta skiva: Minns jag inte heller, men det kan ha varit Backstreet Boys eller Britney Spears.
Riktiga kärlek: Oscis.
Piercing: Öronen, sex år och har bara där än.
Konsert: Backstreet Boys, den vet jag säkert!
Fylla: A big nono.

10 SISTA:
Personen som smsade dig
: Marie, mitt i natten.
Personen som du kramade: Oscar.
Peronen som ringde dig: Mami.
Personen som du ringde: Papi.
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Oscar.
Alkoholdrycken: Cider, vi drack nån lätt sak för ett tag sen haha!
Bilfärd: Från gamla lägenheten till nya med massa grejs.
Filmen du såg: Smekmånaden, inte för att jag såg hela eller nåt men annars kommer jag inte ihåg.
Gången du grät: Minns faktiskt inte, bra va?
Måltiden: Lunch-middags-kvällsmaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0