Trött

Så trött man blev för att man satte sig en stund då. Jag hängde upp tävtten och tog ut brö't, bad O ta dammsugningen så i farten plockade han i ordning och torkade av soffbordet, gulle.
Funderar på att gå och packa upp den kökskartongen vi fick med oss igår. Med bunkar och grejer, wiiihoo!!! Har saknat mina burkar så, haha! Det är inte lätt att föra sig i köket med 25% av utrustningen. Men nu så, nu har vi snart ett fullutrustat kök, förutom den förbenade renoveringen då.
Ser lite tomt ut där ute, stora köket. Och jag kom på vad jag måste ha med mig nästa gång, min papperskorg! Intressant som bara den, eller hur?

Hann se Sex & the City filmen idag också, på nåt sätt? Helt okej men det kändes som Simpson filmen, ett två timmars avsnitt. Men det blev ett fint och bra avslut.
Försökte se lite mer Grey's Anatomy, men det går inte att se för många avsnitt på raden för då försvinner det bara. Kör ett avsnitt Brothers & Sisters tills vi gör mat. Jag packa upp, O gör mat. Perfiperfa!
Haha, kunde inte hans spel vara klart nu, jag vill ut och fixa! Och ja, jag kan väl göra det själv men roligare om man är två. Tjiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0