Sova?

Hujeda mig nu är det dags att sova! Jag har kommit fram till att när man blir tröttare och tröttare, tidigare och tidigare på dagen, då är det dags att lägga sig i någorlunda tid. Nu är det ju snart imorgon igen och än sitter jag här. Men mitt mål med dagen är att jag ska gå och lägga mig idag! Ett tu tre, ska jag klara de?
Har fått en länk från Jasas om hur man fixar bloggen här så den får jag ta och studera en annan dag. Länkar varken henne eller sidan förrän hon okej:at. Och länken för jag inte orkar gå och hämta upp den igen, det får bli ett länknings-inlägg imorgon helt enkelt!

Naj, gotti natti nu! (26 minuter på mig, klarar jag det??)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får gärna länka till mig! :) Har gått upp med adressen på lunar nu så nu är det fritt fram för alla cepiga snokare att lägga näsan i blöt, HAHA! Skit samma liksom!



Jaa, länken är verkligen skitbra! tummen upp.

2008-06-17 @ 23:48:48
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0