Otroligt!

Det är helt otroligt, nästan så jag själv inte tror det, men O har gått och lagt sig! Han säger till mig att han ska gå och lägga sig och jag kollar på första bästa telefon (mitt inne i spelet) och klockan är 22.40 så jag måste ju undra om han är knäpp? Ne det tyckte han inte eftersom klockan var 23.45, ojdå. Hans gamla telefon som bara ligger och dräller och inte kommit in i sommartid än, hoppsan. Tur att jag inte följt den under kvällen, hehe.
Gick loss totalt på Sims kände jag. Inte för att det var så mycket grejer egentligen, riktigt besviken blev jag ändå, men det var skoj att spela igen. Sen var det ju lite roligt att inreda med IKEA hehe. Får väl fortsätta annan dag, imorgon är det ju pack och röj som gäller, suck. Tänk om det kunde bli tisdag så det var över.

Jag får la joina O innan han somnar, han lovade att försöka att inte somna innan jag kom, så man får väl skynda sig.
Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0