Lurad!

Haha, här skulle jag gå in och kika om det var lika populärt här idag som igår, och så såg jag att det hade varit lika många inne idag också, wow! Så jag gick vidare för att skriva här och samtidigt som jag klickade så funderade jag på vilket datum det stod? Gick tillbaka och så var det ju gårdagens ändå, varken 23:e eller 24:e fanns med på listan. Haha så tokigt det kan gå.

Nu är jag trött! Skolle sovit för nån timme sen, men satt och vek tvätt och kände bara att jag var tvungen att göra klart det. Kom fram till att det jag inte anväder så ofta, får ligga vikt i en IKEA-påse (såndär stor blå sak då ja) så är det lättare att hitta om man skulle få för sig att behöva det, plus att det tar mindre plats. Fick ihop tre påsar till en, nästan precis för lite hamnade utanför som skulle in i garderoben.
För det är en grej till jag måste höra om, om det verkligen bara ska vara fyra korgar till den enda garderoben i klädkammaren? Finns ju plats för fler och saknas klädstång, även om det finns fäste till det. Hade inte varit fel med en eller två korgar till, O har ju sin tråd-grej (såndär man har flera trådkorgar i) så då hade det varit bra om jag också kunde fått nåt att ha mina kläder i. Men vi får la se, höra med dom.

Har då iallafall varit så duktig och vikt tvätt, sorterat vad som ska tvättas när, var, hur. Planerat tvätt för hela veckan faktiskt. En hel del sängkläder och man kan ju bara tvätta ett lakan eller ett (dubbel)påslakan i taget och hänga över. Kan kan man väl mer, men hellre tvättar jag en tvätt om dagen och hänger den så det är torrt till nästa dag, än tvättar flera som måste vikas och allt och tar flera dagar på sig. Nej, det funkar så bra så bra.
Rent och fint och bra. Så har vi det i vår älskade lill... i vår älskade lägenhet! Gu vad jag trivs bra här!!
Bäst jag går och njuter av att ha ett sovrum, haha!

God natt och god morgon till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0