Icke blogghumör

Usch, jag är inte på blogghumör idag. Har haft kramp ont i rygg/rumpa/ben på eftermiddagen och sen kom jag hem och slängde i mig mat så nu blir magen upprörd. Känner verkligen för att gå och lägga mig snart. Ta en kopp te lite senare (men det är ju så varmt!)  och sen krypa ner.
Har tydligen missat Lyxfällan - igen! Men snart börjar ett nytt avsnitt 2½ män så det får man ju se! Se om jag hittar nåt annat att kika på sen innan jag ska nana. Måste komma iväg och lämna telefonen imorgon, blir tokig på den! Var tydligen trött i morse för jag hörde inte att telefonen ringde. Jaja, så kan det vara. Då är det bäst att lägga sig tidigt ikväll.

Får se om jag kommer in och uppdaterar mer ikväll, annars får ni ha en så trevlig kväll och god natt!


PS. Haha, jag var rädd att det skulle bli ett jääätte långt inlägg nu när jag inledde med "jag är inte på blogghumör" men icke! Tur det. DS.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha :D

2008-06-16 @ 21:50:10
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0