Lite tjöt

Trevlig liten jobb stund idag. Gick över lite för det kom kunder som tyckte att dom skulle köpa sängar typ tio minuter innan stängning. Så Filip fick hoppa in och gå och kolla lagret. Pippi säger "Filip kan hålla kassan en liten stund" (så skulle hon gå och kolla) och samtidigt som jag fnyser typ "yeah right, det lär ju hända..." säger han nåt och sen säger Pippi "Eller så går FIlip ut och kollar, han ringer dig från kontoret" haha.
Iallafall, han var inte jättesnabb så det tog sin tid, sen fortsatte kunderna titta lite, sen strulade det lite halvt i kassan och till slut gick dom, tjugo minuter sent. Så kan det gå, helt okej med tanke på att det inte hänt en enda gång än i sommar, för att vi slipper kånka allt fram och tillbaka.

Oscar tittar StrarGate medans jag sitter här en stund efter jobbet. Blir väl garanterat Mario Galaxy strax. Är bara ett par stjärnor kvar, sen har vi klarat det. Guttans.
Och jag får väl passa på att äta mina snusklubbor innan dom tar slut, gottegris!

Kommentarer
Postat av: Bettan

jo det är bra här bara lite trött i öronen

2008-07-13 @ 19:13:57
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0