Trött humor

Fy katten vad skönt att dagen snart är slut! Har så ont i huvudet så jag ser snart ingenting. Är så trött och vill bara lägga mig och sova. Är inte ofta jag är gråtfärdig efter sängen vid den här tiden, haha!
Oscar ska blanda sig lite dip så ska han äta det och chips och så ser vi ett (gammalt) avsnitt Scrubs och sen nana - äääntligen!!
För övrigt så påstår Oscar att det nog kommer fler säsonger Scrubs men vi får väl se. Var ett tråkigt slut annars. Känns lite koko att man sett en hel säsong på två dagar, men så var det ju bara elva avsnitt. En säsong är ju annars runt 20 avsnitt. Babbel babbel.
Varmt är det som bara den också!

Haha, jag har ju så roligt när jag är trött.

Vi står i köket och Oscar gnäller på att jag släcker jämt. Där av säger jag att han är mörkrädd för jag tycker bara det är jobbigt när det är tänt hela tiden.
Då svarar han: "Jag är inte mörkrädd, jag tycker bara det är jobbigt när det är mörkt!"
Och jag får ett utbrott och tycker det är jätteroligt. Trött, ja visst.

Vi står nere på ICA och jag blänger på alla juicer och frågar Oscar:
- Har dom slutat med alla goda blandningar på youghurten??
Och han undrar om jag mår bra, men som tur var menade jag ju juice så jag inte stod och kollade på juice fast jag menade youghurt. Så roligt, verkligen.

Sicken tur! Jag frågade om kärlek inte skulle blanda sin dip, och då svarade han typ "Jaja, får väl göra det fastän jag är proppmätt" så jag frågade om han verkligen skulle ha det då, nä inte det.
Så tyckte han att vi kunde titta bara ett avsnitt, jag frågade om vi inte skulle lägga oss direkt. Så kompromissade vi med att sitta vid datorerna en liten stund och sen nana, juppi!!
Snart är det nana, snaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0