Trööött!

Allvarligt talat, sjukt vad trött jag är! Varje dag också. Försökte titta på Scrubs förut men jag somnade och sov lite mer än en halvtimme. Är lika trött nu ändå. VIll bara att klockan ska springa fram så jag kan få gå och lägga mig...
Man har väl en del sömn att ta igen och när man börjar lägga sig vettigt igen så kommer det ikapp.

Oscar körde iväg buren förut, vet inte riktigt vart men nånstans i sovrummet tror jag att dom är nu. Ska väl gå in och busa en stund sen, om jag inte somnar.
Sen ville han tydligen ha mjölk och dip så då blir det en tripp till ICA.
Och imorgon ska vi greja tror jag, så får man vara ledig i slutet när det är fint istället. Och nästa månad och tisdag när jag är sjääälv! Haha, jag kommer få gå ner och titta vad dom gör eller gå till farmor, lär ju vara dö läskigt här!
Och så måste jag gå upp så tidigt, gäsp. Oscar går nog hemmifrån strax innan 7.

Oj sicket tjöt! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0