Tidig morgon ändå

Det är ju skit att vakna så här tidigt när man är ledig och ska få sova ut. Jag tänkte igår att jag kunde få sova till 10-11 iallafall, med gott samvete. Så först går Oscar upp klockan 8, nenenene tänkte jag, inte än. Sen kom han in och frågade om jag vaknade eftersom jag sträckte på mig, klockan var då 8.50. Kände att det var ingen idé att somna om, då hade jag inte vaknat förrän 12-tiden och det hade varit för sent.
Har suttit här och kikat lite nu så det börjar änna bli dags för frukost. Jag kör knäckemacka med leverpastej, Oscar kör chips och dip, haha! Och typ Scrubs eller nåt till, myspys.
Sen blir det att plocka undan allt från Ullared igår som ligger över hela golvet, ifaaaall nån kommer idag och fixar allt som är koko här. Är väl inte så troligt, mer troligt att farmor kommer och hälsar på och dom kommer hon inte längre än till hallarna och in i köket, och det vore ju skoj om hon fick se mer.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-07-11 @ 09:22:16
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0