Shoppelishoppshoppshopp!

Jajjemen, här har det shoppats idag! Eller ja, inte här utan på Ullared så klart då.
Oscar storshoppade, var så kul att se honom och att få se honom i han nya, snygga kläder.
Han fick med sig tre par byxor (ett par shorts och två par tre-kvarts), tre linnen och typ fem t-shirts. Snyggo.
Jag shoppade loss lite också, även om jag bara hittade en av två grejer ("tjock-tröja", typ college tröja och sånt men inga bralls) så fick jag med mig två par leggings (eller vad det heter??), två "tjock-tröjor", några par strumpor, några bh:ar, 6-7 olika tröjor/linnen/halv klänningar.
Och vi hittade skor också, ett par var och Oscar fick ett par sandaler.
Sen blev det massa smått och gott - shampoo, tvål, väska, gooodis, smycken, göra-sig-fin-med-saker och ny service!! Jätte super fin, så nöjd jag blev, haha! Och två brickor och underlägg som matchar. Och mamisen köpte besticken till.
Får ta och fota nån dag att snyggt, nu ska här diskas dom nya tallrikarna och det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0