Morgon pigg?

Känner att morgonen går lååångsamt frammåt. Jag gick faktiskt upp vid 7 med Oscar idag, och stannade uppe. Imponerande, verkligen.
Satt här ett tag, kollade tv och kom på att under tiden kunde man ju äta. Så strax efter jag ätit klart kom Oscar hem, planering full ut haha! Satt med honom medans han åt och sen blev det lite mys innan han skulle gå igen.
Ska försöka få tummen ur och få nånting, förmodligen nån disk, gjord innan jag går. Och messa Pippi och be om en lätt flytt i schemat - börja en kvart senare och sluta en kvart senare. Då slipper jag antingen komma en halvtimme tidigare, eller åka den långa bussen och ändå komma 10 minuter tidigare. Plus att slutar jag en kvart senare så är det bara en kvart tills bussen hem kommer, och jag slipper fundera på om jag ska ta den långa eller korta bussen hem, så nice!
Jaja, disken var det. Kommer väl inget mer inlägg förrän jag kommit hem kanske så:

Ha en bra dag allihoppa!


Haha, insåg precis att jag inte skrev nåt vad jag tänkt om rubriken. Det jag tänkte var i alla fall att jag då gick upp vid 7, snart tre timmar sen. Men jag har liksom inte kommit igång än. Sitter fortfarande här och segar och är trött. Men nu så, ska det bli ändring på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0