Jyskor

Så roligt har jag, så jag har suttit och tittat igenom Jysks hemsidor som ligger uppe från andra länder (jag är skadad, ja). Det roliga är att Danmark, Norge och England är dom enda länderna man kan se olika varor på. Gå igenom sänkläder, överkast, badrumsmattor och allt sånt. Och dom har nästan exakt samma sortiment. England (skriver Englad hela tiden?) hade lite mindre än Danmark och Danmark hade väldigt mycket mindre än oss. Om nu allt ligger uppe, det vet man ju inte.
Hittade iallafall en del som dom hade som vi inte hade, så nu får vi nog åka till Danmark och England, haha!

Nu är min Putti love hemma igen, tjiho! Varit borta i nästan två veckor, sjukt. Sitter och tjötar på MSN. Fick ju frågat Ia om hon visste vart hon tagit vägen, och till svar får man "Hon är nog hos Kevin." Jahaaa, haha!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0