Så var det idag igen

Hanna: Ahh, visst äre ball? Sicken tur jag hade att jag hann med att födas då liksom, haha! Tänk om man blitt 90-talist, näää fy!

Ann-Sophie: Jajjemen, just what I needed, kan man säga.





Nu ska jag om en stund (eller timme) bege mig till jobbet. Blir så gott som heldag och mestadels med bara Jessica. Ska bli en spännande dag, hoppas jag. Lär börja med monteringen från igår, så jag har ju att göra.
Sen är det faktiskt nyårsafton och jag är l-l-leedig. Sa det till Oscar här om dagen "Kan du tänka dig, att jag är ju ledig onsdag och torsdag. Och vad jag vet fredag, lördag och söndag occkså. Tror du verkligen det kommer hända, att jag är ledig onsdag, torsdag, fredag, lördag, sönda?" Men eftesom vi får en mellan leverans på fredag får vi väl se om hon inte vill att jag kommer in och hjälper till, men då står jag redo!

På nyår ska jag öndå bara bli ompysslad, höhö. Vi ska till mamma med några folk och äta gott och sådär.
Inte göra nånting, komma dit där allt är serverat, som mest ansträngande kanske jag kan hämta nåt ur kylen, annars ska jag bara sitta på min rumpa och vänta på att bli servad.  Ahh, kanske inte men oavsett är det gott att vara ledig och bara slappa.
Samma med nyårsdagen, "måste" man ju nästan vara ledig (vi har stängt, en av de två dagarna på året vi har det) så det är gott. Men, nu har jag inte tid att sitta här längre!

Kommentarer
Postat av: Jasas

SÅ underbart det låter :) Vi kommer få bra nyår båda två! Bra avslut på året och en bra början, tihi!

2008-12-30 @ 10:13:28
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

Gott med ledighet!!



^kom hit via dina vänner jasas & Anso..:-)^

2008-12-30 @ 17:00:33
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0