Förklaring, eller nåt i den stilen

Hanna: Haha JO jag har skrivit ett inlägg, och svarat här vart jag skrev det! Men jag skriver här nu då: Han ska få byta klass efter julen. Han går i en flumklass nu och ska få byta till en som kanske passar lite bättre. Tror inlägget hette typ "Sicken dag" eller nåt.
Gott att du har bra skor! Mina är inte riktigt att hurra för, speciellt inte efter att ha gått och stått i flera timmar...

Ann-Sophie: Så bra, mission completed typ!

Emma: Hmm ja, jag är lite dålig på det. Men jag försöker faktiskt bättra mig, hehe.

Hanna: HAHA! Förlåt, jag ska sluta nu, och skriva om roligare och bättre saker - jag looooovar!

Malin: Åh vad gullig du är!! Din kommentar värmde varenda atom i mitt hjärta, taack!!




Nu ska vi säga så här: jag är dålig och jag tänker ursäkta mig (fastän jag inte gillar när man gör det).

Sist jag bloggade var för 3 dagar sen och 10 timmar sen. Detta inlägget började jag på... Typ i söndags kväll? Eller måndag morgon? Nånstans där.

Minns inte vad det var i söndags, varför jag inte bloggade efter jobbet. Jag var nog trött och slut bara? Skit samma, jag hade tänkt skriva världens inlägg om hur vi skulle sova över hos Pippi på måndagen och sådär och det orkade jag inte så då måste jag inte haft ork alls? För bloggen?

Och sen då måndag morgon, jag tog min lagom tid och när jag precis kommit ut ur duschen ringer jobbet och säger att man får börja tidigare om man vill. Så jag åkte och jobbade och sen skulle vi ju till Pippi.
Eftersom hon och jag var lediga idag bestämde vi att jag och Oscar skulle dit och basta och sova över igår till idag. Och då har jag, konstigt nog, inte bloggat då heller.

Men nu så! Nu har jag kommit hem. Vi kom till Pippi vid 20.30 igår kväll. Vi käkade, tjötade. Tjötade lite mer. Bastade och tjötade. Sen tjötade vi och tjötade. Sen blev klockan efter 4 och vi sa att vi kanske skulle lägga oss.
4.27 tittade jag på soffan, i vågrätt läge, och kan nästan lova a 4.30 sov jag.
Kom upp strax efter 8 så hann Oscar till skolan och jag och Pippi tjötade vidare i soffan.

Satt där, med lite rökpauser, tills 11-tiden då vi åt frukost. Och tjötade. Sen tjötade vi lite mer och ringde ner och störde jobbet och sådär. Och tjötade lite.
Närmare 16-tiden kommer ungarna hem, lite tjöt på dom och sådär och sen tjötar vi vidare. Vi tjötar och vi tjötar. Och ibland rökpausar vi.

Strax innan 17 ringer jag Oscar och undrar om han är hungrig och vill möta mig vid affären en timme senare för att handla middag. Neeh, vill inte. En och en halv då? Njaee, kanske. Två då? Jaja dådå...
Nehe sa jag, då behöver jag inte komma hem alls! Men då minsann skulle han ha hem mig så snabbt som möjligt. En timme senare (och lite till, eftersom bussarna gick annorlunda då) gick jag.

Vid 17.55 alltså. Och var väl hemma runt 18.30. Så runt 21 och en halv timme har jag varit at la casa de Pippi. Och tjötat, för den som missat det.
Nu funderar vi på middag, lutar åt tacos. Men jag funderar på att skita i mat, och lägga mig. För jag är trött! Men jag är också sugen på tacos. Skit också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

RÖKER DU?!



Jag minns nu att jag läst det med Oscar ju! :D

2008-12-16 @ 22:27:47
Postat av: Jasas

RÖKER DU?!



Jag minns att jag läst det med Oscar nu! :D

2008-12-16 @ 22:28:38
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0