Ojdå...

Hanna: Hah, nu hade jag kanske inte tänkt att jag skulle skriva om vilken skit vi verkligen säljer, utan tvärt om mer. Försvara JYSK mer och förklara. Man får inte stå och skrika det till kunderna när dom står där och är dumma i huvudet (och så får man egentligen säga heller, men så är det) men i sin blogg får man säga och skriva vad man vill!





Men så orkade jag inte det.
Vi åt, sen frågade jag om Oscar vill fixa ordning (bordet) i vardagsrummet eller köket. Han valde köket och när jag ändå skulle köra lite så tänkte jag, varför inte köra allt?
Så i typ en timme har jag svassat runt och sopat och torkat och sådär. Eller suttit lite. Men nu är här så fint så! Vaddå att klockan är snart mitt i natten?
Så, avhandlingen får vänta till imorgon för snart däckar jag totalt. Man är ju något trött efter att jag ungarna i bassängen i en timme, sen detta. Men det är gott, somnar man så fint sen.
God nattis!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Menade inte skiten som möbler ect utan skiten som händer på jysk, men det fattade du väl? :P



2008-12-08 @ 08:35:24
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0