Slappe dappe

Anneli: Tack! Tråkigt att du inte fick några på dina, kände att jag var tvungen att "spara" mina.

Marina: Jo det skulle jag väl tro - och hoppas, haha! Och tack för kommentaren!





Igår bestämde jag att dett skulle vara en slapp dag, och det är det.
Började gott med att vi gick upp vid 11. Satt här, åt frukost och tittade på Körslaget. Låg och myste precis innan vi satte oss här, glassen är framtagen för att njutas av till nästa avsnitt Körslaget.
Sen ska jag fortsätta med typ Days marathon och bara ligga på soffan och slöa. Nästan så jag funderar på att flytta in DVD:n till sovrummet så man kan ligga där inne, haha!
Men är man ledig så är man, så gott att bara njuta och inte göra nånting. Ska plocka lite och diska lite sen tänkte vi, men det är okej en slappe dag, bara man inte gör för mycket.
Så det blir la sisådär med inlägg och sånt idag, en bärbar hade ju inte suttit fel i knät i sängen sen. Men nu är det inte så och jag över lever. Ha en bra dag allihoppa!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Det är gott med slappedagar, det har jag idag :)

2008-12-29 @ 15:53:26
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0