Up & go

Hanna: Eftersom vi "bara" ska vara hos mamma kände jag inte att jag var tvungen att klä upp mig så värst, men när jag kom på vad jag ville ha fick jag ju fixa det. Och jag vet ju att jag kan lösa det på jobbet, annars går det som det är också.
Hoppas piggelin somnade till slut!





Oscar glömde att han skulle väcka mig i morse också, så jag fick lite sovmorgon. Han måste börja ställa om sig så han kommer upp i tid till skolan nästa torsdag, så han gick upp 8. Jag sa så sett igår att jag tänkte gå upp 9 men att han skulle säga till mig när han gick upp så får vi se.
Men det glömde han, och kom in och väckte mig vid 9. Men ingen större fara skedd. Ska äta lite strax, om jag hittar nån matlust, och sen bege mig ner mot Lindexet. Slå mamma en pling så hon också är up & go så vi kan åka vidare om det inte fixar sig på Lindex. Lalalalalalalaaalalalalalaaaaa... Fyra bugg och en cocacola, fick den i huvet bara sådär... ("fick den i huvet bara sådär" måste sjungas med efter "fyra bugg och en cocacola", med melodi och allt)

Så, på återseende lite senare, och sen nästa år förmodligen. OM jag nu kommer in på bloggen sen, är ju inte helt säkert eftersom det strulat ett tag nu på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0