Söta lilla tjejen

Hah, jag kom att tänka på en kund som var inne idag.
Hon hade med sig sin dotter eller sitt barnbarn (som egentligen var "kunden" jag tänkte på") som var så gulligt.
Lilla tjejen kom lite efter så kvinnan ropar att hon ska skynda sig. När tjejen kommer ikapp säger hon "Syynda deej. Kom nu, syynda deej." (inte så lätt att skriva hur hon sa det, men hon var ju liten så gissa lite) och var så söt, haha!
Sen när hon gick, kom runt väggen så jag såg henne inte men hörde stamp, stamp, stamp, duns. "Oj, jamlaj!" säger hon och reser sig (förmodligen, och springer vidare) haha!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Så gulligt, nu ler jag :D

2008-12-09 @ 21:09:29
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0