På "begäran"

Malin visade i sin blogg vart hon satt, för hon hade läst i nån annan blogg där hon visat och även frågat vart hennes läsare satt när dom bloggade, vilket Malin också gjorde.
Så jag orkade inte ta en ny bild, men jag tar den som jag tog när jag visade runt (i halva lägenheten såg jag nu, FY!!) så ser man ju lite, eller hur?





Och grejen är att jag har än så länge 18 mappar med bilder jag tagit med kameran. Ibland kan jag komma ihåg "Den bilden tog jag rätt tidigt" om jag letar efter en speciell bild, men så får man ändå leta lite hit och dit.
Nu dock, öppnade jag rätt mapp direkt! Precis som om jag visste att där ligger bilden. Det var lite kul.


Så här är det jag bloggar, Malin! Eller ja, i hörnet där det lyser då. Plus att det står en träningscykel bredvid, men tyyyyp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0