Ont i magen

Ja det är inte lite orolig man blir när jag fört över bilderna till Oscars dator medans jag formaterade om min, och förde sen över dom till min igen.
Var jätte strul och hans hårddisk typ krashade och hade sig. Så kollade jag lite nu, och ser i en mapp att det ligger bara en bild. Med namnet 444! Och då "döps" bilderna till i vilken ordning dom tas, just den gången. Första blir 1, andra blir 2 and so on. Och då finns där en bild, som heter fyrahundrafyrtiofyra! Det betyder att minst 443 bilder kan saknas.
Detta får jag höra med Oscar imorgon, det är inte bra.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Nej det låter inte alls bra..

2008-12-11 @ 19:44:07
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0