Mupp

Jag har världens sura uppstötningar, och det sviiider. Mår lite illa, men det hänger ihop.
Sen är jag dööö trött. Borde egentligen sova, men jag vill inte! Haha. Bara för att jag är ledig imorgon och kan lägga mig och sova igen om jag så vill, så vill jag verkligen inte sova nu! Mouaha, känner mig helt störd.
Men! Glad också. Viktigt, viktigt. Nu banne mig! Kanske är julen? Eller pepparkakorna jag åt här om dagen?

Funderar på att sätta mig i photoshop och fixa adventsbilderna. Fy vad snabb jag är!
Börjar ju snart bli inaktuella, men det blir dom väl inte förän typ... påsk? Inte för att jag tänkt göra så mycket mer än lägga dom i en bild typ "FÖRE | EFTER" så slipper man lägga upp massa och klick, klick, klick. För alla.
Det var det jag tänkte, för allas trevnad. Och då blev det så här.

Så, bli inte förvånade om det dyker upp bilder.
Jag vet att det är raritet(igt?) men då blir det liksom... Man njuter mer när man väl får det. Som tacos. Det är gott typ alltid. Men har man inte ätit det på länge (månad eller två, inte ett par dagar) så blir det så mycket godare. På nåt sätt. Och lite så är det med mina bilder. Lägger jag ut jämt så blir det tjatigt och man blir förvånad om det inte kommer bilder. Men nu, trillar man typ av stolen om jag faktiskt lägger in bilder.

Så det så. Pasta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0