Missförstånd

Jag och Putti sitter (som sagt) och pratar på MSN. Helt från ingenstans kommer detta:

Putti säger: 4rtuckijuv8iok9go34årpt0+ppwdl4fhfdfvgyb
Jenni säger: Jahaaa, okaj ;) Hej Kevin!
Putti säger: e inte qwevin :O
Jenni säger: Jag ser ju på långa vägar att det är danska?
Putti säger: aa sandt.. dansk ser ut så  her "b dtydrrfydhrdd5645d6dyrdy" ? :p ;)
Jenni säger: Aa, jag läser det som det står och det låter precis som danska! :p
Putti säger: *leaves the conversation angrily*
Jenni säger: Naaaj, come back! Du kan få en liten (K) (puss) på kinden så blir du glad?
Putti säger: han pussar tillbaka ;)
Jenni säger: Säg inget till Oscar bara ;)
Putti säger: haha en puss på kinden e väl inst så farligt?
Jenni säger: Ne men jag vill bara inte att han ska börja pussas också :p
Putti säger: haha isf har han mej o puss apå ;)
Jenni säger: :O Jaha, här kommer dina mörja, erotiska drömmar fram!
Putti säger: va? nu fattar ja inget
Jenni säger: Att Oscar ska pussa dig :O
Putti säger: jahaaa haha nej! trodde du menade om kevin ville börja pussas ;)
Jenni säger: Hahaha okeeej :p Nee Oscar tänkte jag på ;) PUH!
Putti säger: haha blev lite fel där :p
Jenni säger: Haha lite :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0