Minnen 2

prolog:

pappa o lena har en vecka semester kvar.
dom vill åka tbax t finland.
jag ska me om d blir finland.



sitter å snackar me lena o mattias:

lena: -vi kanske åker t finland snart då.
jag: -åker ni t finland följer jag me.
lena: -ni e i skolan då, vi har semester.
jag: - man KAN ta ledigt.
åker ni t finland förljer jag me.
ni får hellre åka t mallorca än finland.
åker ni t finland SKA jag me.



måndag kväll:
pappa ringer:

pappa: -blir du arg om vi åker t turkiet?
jag: -har du pratat me lena?
pappa:- ja, vi fick åka utomlands men inte t finland.
jag: -aja, hellre turkiet än finland, DÅ hade jag blitt sur...
arg...
ledsen...
förbannad...
sur.



epilog:
pappa o lena åkte t turkiet.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Måste blivit trög av all kokos (haha) men jag fattar inte riktigt :P

2008-12-06 @ 22:11:35
URL: http://jasas.se
Postat av: Jasas

JAAAHA, nu fattar jag då jag kom till inlägget under :D

2008-12-06 @ 22:12:35
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0