Men orka?

Baah, jag har en utmaning hos Malin men den innebär att jag måste resa mig från stolen, ösa ut saker ur väskan, fota det, lägga tillbaka och slänga saker, sätta mig här, lägga in bilderna och göra utmaningen.
Och jag ooooorkar inte, hur kul det än är.
Men efter lite tv och frukost kanske jag är på't kanske? Lite bränsle påfyllning. Annars får jag ta det ikväll eller imorgon, när jag är leeeeedig! Den dagen ser jag fram emot SÅHÄR mycket!

Jag jobbar idag, ledig fredag, jobbar helg och måndag, ledig från jobbet på tisdag och sen är det julafton! Bara sådär liksom, vad är det för stil? Och då minsann, är det fullt upp. Blö.
Men snart är det sommar (och koskit i hagen), jag försöker se det positivt.
Och nu ska Orren gå, så jag kan göra vad jag viiiill! Dansa naken? Spela hög musik? Titta på vad jag vill? Äta vad jag vill? Prata tokigt? Sjunga högt? Och allt annat jag gör även när han är hemma.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Vad konstigt det känns att läsa att du är ledig :P

2008-12-18 @ 10:22:26
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0