Lugna puckar

Hanna: För att jag inte satt där när du frågade, och nästa gång jag kom dit var du inte där och när jag stängde av datorn glömde jag. Men, om jag svarar ja, en (obestämd) dag ska vi det! så blir det inte konstigt va?





Jaha, nu ska vi snart gå. Har duschat och allt. Ska försöka få i mig en macka eller två tänkte jag.
Men inte för mycket, vi ska äta hamburgare på Oskar sen när vi är och handlar, då får man inte vara mätt, haha! Men det känns som vi kommer bli bra klara idag. Eller, vi måste ju verkligen vara klara idag för sen jobbar jag fram tills 23:e och då har vi annat att göra.
Men jag är lugn, ingen oro eller nåt. Vi kommer fixa detta, jajjemen!

Så länge jag kan röra mig och gå och sånt där som är till fördel när man ska vara ute och shoppa.
Jag är lite tveksam till det just nu. Hoppas man får sitta på avslutningen, stå i två timmar är inte nåt jag ser fram emot direkt. Men å andra sidan så är han värd det! Det är ju första avslutningen från skolan, hehe.
Så mysigt, stora killen.
Men om jag ska få i mig en macka, och byta om och sånt där får jag nog ge mig typ nu. Bara 20 minuter tills vi skulle möta mamma, oops!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Okej, tänkte eftersom du inte svarat och man kan svara fast att personen är offline, så att säga. Nåväl. Hoppas ni har en bra dag. Hej.

2008-12-19 @ 10:02:49
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0