Lipsill

Tittade på Hem till gården till frukosten. Fastän jag visste hela tiden vad som var på gång, jag visste att det hade hänt och väntade liksom bara på smällen. Sen när det väl kom, bölade jag som attans, haha! Började komma lite, och lite mer. Sen bara forsade det. Men när jag stängde av tv:n stängde jag av tårarna. Men skönt att gråta lite bara, typ.

Nu ska jag alldeles strax kila, och kände att har jag skrivit två inlägg idag, gör det inget om jag inte hinner eller orkar blogga ikväll. Eftersom jag kommer hem så sent och vi dessutom ska handla efter, blir det förmodligen bara mat och sen sängen. Lite ska jag väl hinna läsa bloggar och sådär, men vi får se om jag kommer med nåt mer inlägg. Om inte annat har jag ju ändå skrivit två idag annars, höhö.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Var det någon som dog? :O

2008-12-18 @ 10:24:10
URL: http://jasas.se
Postat av: Ann-Sophie

Vad hände igår? :O Jag missade det ju, snyft.

2008-12-18 @ 19:10:58
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0