Jag är inte van

Dagen på jobbet har gått bra och har varit lååång. Men jag överlevde, bevisligen.
Blir lite knasigt bara eftersom jag slutar en timme senare, förskjuts allt en timme och maten står nu och puttrar på spisen. Hoppsan! Men det blir liksom fel. Knasigt.

Och samma imorgon. Men då hoppas jag att maten är klar när jag kommer hem. Idag behövdes den ju handlas efter jag kommit hem. Så då blev det så.

Men jag har min potatis på kokning, ska göra mos om en liten stund.
Oscar steker biffar och det luktar så gott så gott! Är riktigt hungrig nu så det känns bättre med en rejäl lunch till imorgon. Även om det är mycket så blir pasta och kassler så tunnt liksom.

Mos och biffar, det är grejer det, haha!
Men nu får jag kolla vidare på det, och känna mig duktig som bloggade en gång till idag, tihi!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har blivit utmanad hos mig!

2008-12-17 @ 22:43:33
URL: http://moolin.se
Postat av: Jasas

Åh gud så gott med mos och biffar :O

2008-12-18 @ 10:23:12
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0