I'm back

Anso: Japp hoppas jag också (tänka sig)!

Hanna: Tacki tacki, känns så mycket bättre!!





Nu håller jag på och installerar saker på datorn igen. Jisses, sånt här vill man inte göra varje dag direkt.
Först Firefox, sen Avast (nåt med virus tror jag? Eller ta bort dom då snarare), sen MSN och nu Vuze (nerladdningsmojäng). Och nu håller jag på att få tillbaka alla mina flikar från Delicious.

Och sådär, så var det mesta fixat efter ytterligare 23 minuter. Gotteligott, nu är min dator snart tillbaka.
I ära till att den var ren och fin inuti städade jag databordet också, haha. Så nu är här rent och fint över allt! Förutom i min snoriga näsa, när den nu ska ge upp och bli frisk.

Men, nu ska jag installera och ha mig, eller ändra inställningar och lägga in bilder igen och sånt där.
Blir spännande, jag har att göra ett tag.

Kommentarer
Postat av: Jasas

SÅ BRA :D

2008-12-04 @ 21:12:16
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0