Det är morgon igen

Hanna: Nej inte jag, men jag sällskapade när Pippi rökte. Såå bra att du kommer ihåg det nu, tihi!
Ahh, kinapuffar. Gott, men inte vad jag var sugen på igår, hehe. MEN NU!! Tur att jag är hungrig på frukost också, annars vet du en som snart stått utanför din dörr och tiggt!





Nu är det god morgon, även om det inte kändes som det riktigt när jag vaknade.
Igår bad jag Oscar väcka mig när han skulle duscha (runt 7.30 sa han) så kunde jag också duscha eftersom jag börjar redan 11 idag. Sen sa jag att han gärna fick börja väcka mig lite innan (för att slippa stressa/få bråttom/bli irriterad).
Så kommer han in: "Oj, klockan hann bli tio i men jag går och duschar nu."
Öhh, jaha? Som tur var har jag ändå tid på mig, men när jag kom upp nån minut över 8 var han redan klar. Jahaaa. Tar det som en diss då, tackar.
Och bara för att det skulle vara lite till, så skulle jag precis säga förlåt för att jag fräste så när han väckte mig, men då hade min borste försvunnit så då hann jag bli sur för det, haha.
Men efter jag lugnat ner mig i duschen kom jag ut och sa förlåt för båda gångerna. Jag är så snäll.

Nåt är lite knasigt, vet inte riktigt vad.
Igår kväll hade jag jätte ont i nacken, kändes nästan som nackspärr. Eller i alla fall som att jag inte ville röra nacken, även om jag kunde. Och så spände det upp i huvudet.
Så medans Oscar tittade på Family Guy på telefonen så masserade han nacken på vänster sidan, och lite runt där. Kändes jätte gott och hjälpte massor.
Sen vaknade jag idag, när jag reser mig känns det som tusen nålar i vänster typ axel, strax nedanför. Kunde knappt röra den förän jag kom in i duschen och fick värme på som mjukade upp. Gjorde verkligen skit ont.
Och nu gör det fortfarande ont, mer och mer nästan. Är väl inte så bra att sitta här, så det är tur att jag är vrål hungrig och ska äta frukost. Men jag tyckte bara det var så knepigt att det gjorde så ont i nacken igår, och så kröp det ner i axeln idag.

Jaja, som sagt så måste jag har frukost nu.
Sen åker jag och jobbar till sena natten, gäsp. Slutar ju 20.15 denna veckan och dagarna innan jul. Är hemma strax innan 21 och då ska vi handla. Lite lätt lat mat. Eller inte så men, idag äter vi mos med pannbiffar. Imorgon äter vi kokt potatis med köttbullar och brunsås. Allt hemmagjort utom såsen.
Så så lat är man ju inte då, men att det blir samma mat två dagar. Men det kanske mest är fantasilöst?
SKIT SAMMA, nu är jag hungrig!

Kommentarer
Postat av: MrL

JAg kanske gick in i duschen för du försökte slå ihjäl mig?

2008-12-18 @ 18:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0