Britney

Hanna: Haha ja det är inte lika kul när man ärvt typ allt negativt från båda sidor också.
Haha så bra att du fattade, tänkte inte på att dom hamnade i "oordning".





Nu ska jag strax se dokumentären på 4:an om Britney.
Blev lite nyfiken om hon "har nåt vettigt att säga" som Putti uttryckte det. Har ju varit så mycket skriverier om henne hit och dit så jag blev lite nyfiken.
Sen har jag suttit här i ett par dagar och lyssnat på hennes senaste skiva Circus och jag får nog säga att den var rätt bra. Är ju i min "gamla stil" och poppig. Lyssnar ju på sånt också, låter som hon skulle låtit i början om det varit nu.
Ja, en nystart kan man lätt säga. Alltså, om hon varit som hon var i början, men slagit igenom nu, hade hon nog gjort nåt sånt här.

Jaja, ska plocka ut linser och sådär innan det är dags att lägga sig.
Oscar lägger sig och försöker sova, jag får väl överleva att jag måste somna när han somnat.
Och förresten hade vi kul hos mummu och ukki förut. Åt och fikade och tjötade lite. Lite myspys sådär liksom. Blev bara bilder från när jag testade kameran och fottade en sovande Korvas, men det kan hända att nåt av det dyker upp här det närmsta.
Inte idag dock, för snart är det natti natti. Fast för bloggen är det natti nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0