Bra dag!

Flickor: SNO PÅ! ...alltså listan.

Hanna: Självklart och absolut ska jag fota, hade inte tänkt nåt annat! Måste visas! Japp i inlägget "Sicken dag" står det längst upp vad han ville, mouaha.





Och jag tänkte, jag skriver här istället för att svara bara Hanna, men: JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA! Är fortfarande lika glad och uppåt (om än rätt trött, men är glad ändå) och har haft det super bra på jobbet. Även om det blev lite strul vid stängning och sådär, men ja. Det gick bra och jag hade kul.

Sen sprang jag förbi farmor på vägen hem, tänkte att så många gånger jag bara springer förbi när jag ska till bussen, kan jag faktiskt gå ner och prata när jag ska hem och Oscar inte börjat med maten än (eftersom jag skrev att jag skulle komma hem en timme senare, snurrig?) så vi pratade en stund och sen tog jag med mig Rex ut på en promenix så slapp hon gör det. Och hon blev så glad så. Och jag också!

Så nu ska jag läsa lite bloggar och spela Sims om jag hinner. Pratade med pappa och vi skulle höras imorgon eftermiddag hur det blir, om han skulle komma eller inte.
Blir det inte så... Funderar jag på om vi ska rensa klädkammaren. Problemet är ju bara att man inte kan vara två där inne direkt. Men jaja, det löser sig.

Har lite att göra och sådär, så jag gör det.
Blir nog inge mer här, skickade ett inlägg från bussen men det funkade tydligen inte. Men i alla fall, god nattis, när det är dags för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0