2008 listan

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Njae, inte än. Men firat jul på konstigt (och fel) sätt.

Höll du några av dina nyårslöften?
Har inga sånna, orka.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Haha, ja faktiskt.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är.

Vilka länder besökte du?
Sverige and only Sverige.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Körkort och fast jobb. Och lägenhet i bättre område.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Har nog inte hänt några sånna stora grejer i år, minns inget i alla fall?

Vad är det bästa som hänt dig år 2008?
Allt jobb, allt med Oscar, lägenheten till viss del.

Största misstaget?
Var väl, på ett sätt, att flytta hit.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
För att vara nu för tiden har jag varit mycket förkyld i år. Och ryggen då.

Bästa köpet?
Matbordet? Har inte gjort så mycket stora grejer i år, faktiskt.

Vad spenderade du mest pengar på?
HYRA!!!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, hela tiden. Mest Oscar. Och Pippi ibland.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Sånt kommer jag aldrig ihåg, vilka år vilka låtar kom.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Eller mer att jag gråtit mycket.

Vad önskar du att du gjort mer?
Körkortat.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenting.

Hur tillbringade du julen?
Vi ska fira med mina föräldrar på morgonen,
sitta på tåget närmare 3 timmar,
sen fira med Oscars familj.

Blev du kär i år?
Har varit hela året.

Favoritprogram på tv?
Ser sällan på tv:n, tankar till datorn.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, jag hatar samma personer fortfarande, haha.

Bästa boken du läste i år?
Måste vara "Snälla pappa, nej".

Bästa musikaliska upptäckten?
Miss Li, haha!

Något du önskade dig och fick?
Eftersom vi önskat oss pengar så borde jag kunna svara ja.

Något du önskade dig men inte fick?
Probably not.

Årets bästa film?
Remeber the Titans, alltid. Minns inga fler.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Tror mamma och pappa med följe hälsade på och firade.

De bästa nya människorna du träffade?
Pippi!

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Blå och orange.

Vad fick dig att må bra?
Kääärleken.

Vem saknade du?
Saknar dom flesta lite då och då.

Favorit månad?
Sommarn.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Sa jag körkort?

Har du några planer inför 2009?

Jobba vidare, och om tiden finns ordna det som "sabbade" detta året.

Kommentarer
Postat av: Jasas

DENNA TAR JAG

2008-12-18 @ 22:06:40
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0