Glömt

Kom på att jag glömde svara på frågorna i din kommentar, Hanna. Nej, har inte ätit nånting konstigt heller. Det är jätteskumt verkligen. Och just när jag vet att det hänt innan också, höll på ett tag och försvann sen bara.
Konstigt det där, ska höra med mamman min ifall hon minns hur det var sist, vet att jag pratade med henne om det då.


IDAG:
[X] Tvätta ljusa underkläder
[X] Tvätta mörka underkläder
[  ] Tvätta en ljus tvätt
[X] Diska
[  ] Plocka iordning
[  ] Städa toan
[  ] Baka äppelkaka
[  ] Planera och ev. handla middag


Jaha, så var dagen förstörd. Här hade jag ju tänkt fixa och dona i fred, så kommer han hem tre timmar tidigare! Hur kul är det då? Jaja, får väl se vad jag känner för mer då.
Eller vad han ska få hjälpa mig med, mouahaha!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättekonstigt är det ju! Vad sa din mammi då??

2008-08-26 @ 09:09:28
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0