Långa listan

Hanna-Banan och hennes listor, hihi. Man får ju ta sig lite tid och svara. Here it goes!

Namn: Jenniii.
Födelsedag: 21 februari.
Hemstad: Bor inte i nån stad.
Ögonfärg: Blå/grön.
Hårfärg: Ganska mörkt, brunt-aktigt.
Längd:  Runt 1,67.
Höger/vänsterhänt: Högerhandad.
Värsta ovana: Inga! Haha, jo kanske nån men kommer inte på nån nu, hihi.
Stjärntecken: Firre.
Sko stl: 40-41.
Är dina föräldrar skilda: Nej, dom har aldrig varit gifta.
Skor idag:  Körde visst mina gamla sletna stackare.
Din svaghet: Brist på muskler?
Dina rädslor: Att förlora nån som betyder mycket för mig.
Fobier: Fotfobi, lite lätt insekt och sånt också skulle jag tro.
Mål för det här året: Jobba på och njuta av friheten.
Mest använda fras på msn: "Okej", "Aa" eller "Mm".
Det första du tänker på när du vaknar: Tänker säkert att jag vill nana liiite, liiite till.
När går du och lägger dig: Oftast 22-tiden.
Mest saknade minne: Finns många där.

Vilken är din favorit just nu?
Färg:
Blått och grönt är ofta favoriter.
Mat: Kyckling, och stekt fisk! ...inte tillsammans dock, höhö.
Sport: Vad?
Djur: Våra älskade små troll!
Glass: Triumfs Cola/Hallon isglass.
Godis: Choklad och/eller lösgodis.
Sallad: Vanlig sallad med allt gott man gillar, eller med kyckling och pasta om det ska vara som mat.
Skådespelare: Will Smith faktiskt, han har gjort mycket och bra det senaste, och tidigare också så klart.
Låt: Det mesta av Miss Li.
Bokstav: K? Haha, jag vet inte?
Nummer: 2.
Tuggummi: Extra, sweet mint tror jag det är?
Helgdag: Julafton.
Årstid: Finns nåt bra hos alla, och dåligt också.
Tandkrämssmak: Är inte så noga, köper bara nån.
Radiostation: Rix FM.
Parfym: Cat Delux - Naomi Campell eller Just Me - Paris Hilton.
Kroppsdel på motsatta könet: Finns maaassa fint!

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor:
Skrev här om dagen att det vet jag ju inte.
Hur vill du dö: Snabbt och smärtfritt.
Vem är blygast: Vännerna eller livet? Ja, livet i så fall.
När grät du mest: Minns fortfarande inte, isn't that good?
Vad är den bästa känslan i världen: Gjädje.
Värsta känslan: Sorg.
Vart vill du bo i framtiden: Precis där vi vill och trivs.
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Inte så svårt att gissa sig till?
Hur länge tror du att du kommer leva: 65-70 år nånting, säkert.

Har du någonsin...
Varit kär:
Ja, det har väl hänt.
Blivit dissad: Säkerligen.
Rymt hemifrån: Nej.
Skolkat: Inte många gånger.
Tänkt på självmord: Nej.
Sovit utomhus: Tält är ju utomhus?
Gråtit i skolan: Ja.
Spytt i skolan: Nej, det tror jag inte?
Velat bli modell: Haha nej.
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: O ja!
Sett en död människa: Nej.
Druckit alkohol: Det har nog hänt, faktiskt.
Använt droger: Never.
Ätit sushi: Bara smakat: blä!
Varit på scen: Jopp.
Varit full: Nja, lullig/glad mer.
Retats: Hihi så klart, man busar ju.
Blivit nerslagen: Nej.

Du...
Svär:
Jodå.
Sjunger bra: Hellre än bra eller vad säger man?
Vill gå på högskola/universitet: Ne inte direkt.
Vill gifta dig: Ja, en gång i framtiden.
Tror på dig själv: Jodå, det gör jag allt.
Kommer överens med dina föräldrar: Ja det tycker jag.
Gillar åska: Nja, gillar kanske inte men har inget "emot" det.
Spelar något instrument: Inte bra.
Äger en iPod: Nepp.
Ber: Nej.
Går till kyrkan: Bara om jag "måste" - dop, bröllop och sånt.
Sover med gosedjur: Nej, bara goseman.
Dansar i regn: Nej, inte nu längre.
Sjunger i duschen: Så klart!

This or that
Pepsi/Cola:
Cola.
Mcdonalds/Burger king: Mc Donald's pommes och Burger Kings burgare, men Mc Donald's annars.
Choklad/vanilj: Choklad!
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar.
Kött/veg: Kööött!!
Tv/film: Beror på, kluven.
Gitarr/trummor: Gittar.
Adidas/nike: Spela roll?
Kinamat/mexikanskt: Kinamat, är inte så "haj" på mexikanskt.
Kakor/paj: Haha, beror på här också!
MTV/VH1: MTV.
Blind/döv: Inte gärna nåt av det, men blind om man måste välja.

Kan du...
Gå ner i splitt:
Skulle aldrig få för mig att testa!
Skriva med båda händerna: Nja, det går la men inte så bra.
Vissla: Ja-a då!
Blåsa en bubbla: Med tuggummi då ja.
Rulla din tunga i en cirkel: Jadå.
Ha dina ögon i kors: Jäpp.
Nudda näsan med tungan: Japp, det kan jag!
Dansa: Kan och kan, haha!
Äta vad du vill utan att oroa dig: Mja, för det mesta.


Vem var den senaste personen...
Du nuddade:
Orre-Borre.
Du pratade i tfn med: Mami.
Smsade med: Mami.
Du kramade: Orre-Borre.
Du skällde på: Orre-Borre, haha.
Sportade med: Säkert Korvas.

Senast du...
Skrattade:
Tidigare idag.
Grät: Minns faktiskt inte.
Filmen du såg: Star Wars I.
Tuggade tuggummi: Igår.
Drog ett skämt: Säkert ett dåligt ett förut idag.
Sång du sjöng: Idag, sjunger med i musiken som strålar ut från datorn.

Vad/var/hur...
Var är du:
Hemma!
Vad ser man utanför ditt fönster: Ett stort träd och ett annat hus lite bakom löven.
Lyssnar du på musik nu: Japp, Miss Li är det just nu.
Om ja, vad:  Jaha, haha! Miss Li då!
Vad har du på dig: Jeans och en vit tröja med lite tryck.
Hur ser din musmatta ut: Har ingen!

Tror du på...
Liv på andra planeter:
Jo, gör jag nog.
Mirakel: Jadå.
Magi: Ja, faktiskt.                                            
Kärlek vid första ögonkastet:
Japp.
Gud: Ja, kan man la säga.  
Satan:
Ja, som Gud. Ingen Gud utan Satan.
Spöken: Ja, det också.
Tomten: Så klart, haha!


Hade visst missat att svara på ett parti så det fick ju rättas.
Så det blir ju lite av en favorit i repris. För den som undrar var det "Vänner och livet" som jag missat, men nu är det allt mina svar där!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du har glömt detta partiet, där är fortfarande mina svar ju!



Vänner och livet

Vad vill du bli när du blir stor: Flerbarnsmamma & utbildad sjuksköterska / barnmoska.

Hur vill du dö: Lugnt och fridfullt med alla som jag tycker om runt omkring mig. Ohatad.

Vem är blygast: Jag är varken blyg för livet elr för vänner. Och virce verca?

När grät du mest: För några veckor sedan till Extreme Home Makeover.

Vad är den bästa känslan i världen: Lycka!

Värsta känslan: Orättvisa & djup sorg.

Vart vill du bo i framtiden: Precis här där vi bor nu! :)

Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Skulle velat haft helt ofärgat hår för en dag!

Hur länge tror du att du kommer leva: Så länge jag har Mio och Björn så kan jag leva en evighet..

2008-08-18 @ 09:19:46
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0