The one I love

Haha, Frida snodde (tydligen) min så jag snodde hennes. Ingen lista om mig, mig, mig nu utan om mannen i mitt liv.
Njut av spotlighten, this one's for you!

vad heter han: Oscar säger han.
vad har han för favoritfärg?: Svart - än så länge.
vad har han för ögonfärg?: Klarblå.
klädstil: Jeans och t-shirt - stylad by me och så snygg!
har han färgat håret nån gång: Haha ja, jag och mina påhitt!
längd: Hmm, han är längre än mig. 1,83 kanske?
har han klippt sig någon gång: Nja, betvivlar att han gjort det men jag vet säkert att andra klippt honom.
har han piercat sig: Nej. ...inte än? Haha.
har han några tatueringar: Nepp, inget där heller.
dricker han: Massa mjölk? Oh yes!
röker han: Nej vet du vad!
vad har han för mobil: Nokia N95:a.
vad vill han bli när han blir stor: Elektriker, gift och pappa. Inte i nån speciell ordning.
vad har han för färg i sitt rum: Vårt sovrum är lila.
har han någon/några systrar: En jädrans massa, närmare bestämt tre stycken.
har han någon/några bröder: En del där också, två på den punkten.
är han född i sverige?: Nej, i Västervik.
vad är hans favoritmat?: Lasange äter han.
vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Ut och resa med mig, hihi.
vad heter hans pappa och mamma: Janne och Annika.
har han bråkat med nån någon gång: Tror jag knappast.
vad brukar han göra på helgerna: Spela (med sin bror) och vänta på att jag ska komma hem.
vad har han för musiksmak: Typ rock.
brukar han svära mycket?: Inte speciellt ofta, nej.
vad för bil kör han?: Kör inte än, men när han gör det är risken stor att det blir en Hyundai.
hur/var träffades ni första gången?: Träffades via nätet, första mötet på riktigt var i pappas trappuppgång.
vad är han rädd för?: Att hans dator eller telefon ska gå sönder.
vad påminner dig om honom: Det mesta, kan vara ord, grejer eller nästan vad som helst.
vad var det första han sa till dig: Haha det minns jag inte. Antingen "Hej" eller "Är det här du står" eller nåt i den stilen!
vad var det första du sa till han: Minns inte det heller men då var det säkert "Hej" tillbaka eller "Japp!", haha!
vad brukar ni oftast skicka sms om: Allt mellan himmel och jord, har man gratis SMS så har man!
är han beroende av något?: Sin dator.
vad kallar du honom: Älskling oftast. Orre-Borre, Jockmock, tjockis och liknande förekommer också.
vad kallar han dig: Älskling mest faktiskt. Ett under att vi vet vem vi menar när vi "kallas" samma.
tränar han: Beror väl på vad, men nej kan man väl säga.
hur länge har ni vart tillsammans: Två och ett halvt år, ganska precis.
hårfärg: Brun kan man väl säga.
när fyller han år: 22 februari.
om du skulle ge honom en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: En orkidé eller nåt.
om du skulle beskriva honom med 3 ord, vad skulle de vara?: Bara min sådeså!
gillar du honom?: Minst sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0