Slö morgon

Tänka sig, jag har hört den förr så du är inte ensam Hanna, hehe. Och jag kan faktiskt hålla med om det ibland. Men å andra sidan är det många som inte tycker det vilket är tur. Och i alla fall här börjar det tycket och det mindre bra "ryktet" som Jysk har, att försvinna. Det blir faktiskt bättre och bättre.


Nu har jag lyckats slöa bort en halvtimme och ska strax hoppa in i duschen. Hade tänkte spela nu på morgonen, men kände att jag kunde sitta här och kika istället så blir det "gjort".
Ska ju åka och montera idag också, har mitt lilla matbord som står och väntar på mig till att börja med. Sen hade hon tydligen skrivet en ytterligare lista som hon liksom lagt undan lite, haha. På våran lista stod det bara det jag gjorde igår och matbordet, sen fuskade hon till en annan bara sådär! Men man ska väl inte klaga, kul att jobba och kul att montera.

Haha jag tror vi har fastnat i the Sims nu. Igår när vi skulle sova, lika pigga som vanligt, låg Oscar och tjatade om att vi skulle gå upp och spela. Jag försökte sova men efter ett tag gick det inte så då började jag tjata på honom, som höll på att somna. Så då tänkte jag att jag lägger mig och funderar ut hur jag ska bygga en lägenhet vi bott i innan.
Jag hade ställt klockan på 9 och efter 7 vaknade Oscar och var hungrig och gick upp. Tänkte försöka blunda om jag kunde somna och det gick bra. Men vaknade en timme senare och går upp och finner så klart Oscar framför Sims. Jahaaa.
Och jag sitter här och tänker bara på det och vill bara in och bygga, men funderar på om jag kanske måste rita på papper först? Så det inte blir för litet eller knasigt? Kanske är helt oprope... känner verkligen att jag inte kommer kunna stava det ordet! Kanske inte går helt enkelt. Opropetioneligt?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja fast tv-bänken tror jag nog faktiskt att alla tycker ÄR svår, annars måste man vara något sorts geni elr något.. Men ni har ju säkert möbler som är lätta att sätta ihop, också. Köper aldrig möbler på JYSK längre (sen tv-bänken) så jag har ingen aning :P



Är du också sån som ligger och 'bygger' i huvudet.. då jag suttit med min blogg så kan jag tänka mig hur jag vill att den ska se ut - det ska jag ändra imorgon osv :P

2008-08-31 @ 10:15:05
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0