Skägget är löst

Det bidde en tidig morgon idag, vaknade en halvtimme innan klockan ringde. Så det var lika bra att gå upp. Ska strax traska upp till mamma tänkte vi. Eller, hade vi ju bestämt men det blev ju lite senare än tänkt.
Mestadels för att jag tyckte att Oscar skulle raka sig, haha! Vi har pratat om det ganska länge så nu sa jag bara: Gå in och stäng dörren så får jag se vad det blir när du är klar! Nu det senaste har han ju haft nästan helskägg (det ska vara ansat så det inte ser så vildvuxet ut men han har inte rakat sig på år och dar) och nu bidde det "det gamla vanliga" med en tuss (eller buske, haha) på hakan. Nice nice, men han var något vit där han hade skägg innan, haha!
Nu får vi väl ta och göra oss iordning, snabbo lär la ta god tid på sig men sen när han är klar går det fort. Bäst att man är klar själv då. Och så hinner jag kanske skriva lite, hihi!


Haha, så snabbt man kan ändra sig! Sex minuter sen jag postade detta innan, och nu åker det sista skägget också! Men men, det växer ju ut sen.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Det är ungefär lika långt till IKEA i Helsingborg som i Kållered och det sistnämnda har ju mycket mer så vad väljer man :P

2008-08-09 @ 12:03:35
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0