Så går det

IDAG:
[X] Tvätta ljusa underkläder
[X] Tvätta mörka underkläder
[X] Tvätta en ljus tvätt
[X] Diska
[  ] Plocka iordning
[X] Städa toan
[-] Baka äppelkaka
[  ] Planera och ev. handla middag


Håller väl så sett på att plocka iordning samtidigt som man gör annat också, men ja.
Hoppar över äppelkakan eftersom jag inte hittar mina recept och orkade inte leta upp nåt nytt.
Och så middagen då ja, ja det kommer väl.

Har i alla fall skrubbat badrummet så svetten bara rann, haha! Varmt vatten överallt, tvättmaskinen var ju på och nästan alla kranar där inne så det ångade och jag höll på som en dåre så, ja svetten rann.
Ska slänga mig i duschen sen tänkte jag, kanske ett bad?
Nu får vi fundilera på vad vi ska ha för middag idag. Och hänga tvätt. Så skönt. Jiihaaw!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Jisses så duktish!

2008-08-27 @ 17:29:40
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0