Mys, mys, myyys!

Sicken mys dag det blivit idag. Började morgonen med att se klart Storm, den var lite tokig men helt okej för att vara svensk. Sen såg vi lite 'Til Death/I nöd och lust emellan mina Hem till Gården. Känns som vi sett nåt mer men det var nog inte mycket mer än Star Wars. Nu har vi sett episoderna IV, V och VI och ska strax in på I. Eller så har vi sett de tre första filmerna, och är på väg in i fjärde, utifrån vilken ordning de kom.
Jag har funderingar på pizza till middag, extra mys till filmen/filmerna. Annars kanske det blir fläskflié nu när jag är så sugen på potatis? Känner för nåt smarrigt i alla fall. Hade funderingar på att köpa nåt gott också med det får nog bli i helgen när jag är ledig. Fast då ska jag ju baka så då blir det ju gott så sett. Aah, jag har bullar i frysen som man kan mumsa på nu!
Har precis duschat och det var verkligen inte fel. Börjar 10 imorgon istället för 12 så jag kände att jag hellre duschade idag då.
För övrigt åt jag värsta mega och goda lunchen förut. Stekte dom två sista laxfiléerna, så det blir till lunch imorgon också, och stekte sen potatisen från igår och sen stekt ägg på det. Jisses vad mat det blev! Jag åt ett ägg och lite potatis och all fisk, sen fick Oscar resten av potatisen och äggen! Men gott som tusan var det, med riktigt riktig mat.
Nej, nu ska jag inte pina honom mer, som så gärna vill se filmerna igen, och så gärna vill att jag ska se dom. Sen ska vi spela Lego Star Wars på Wii. Denna gången sa jag att jag ska se filmerna innan, haha. Spelade dom första filmerna på Xbox:et men nu ska vi se en film, spela den episoden and so on.
Lite bidde det här nu ändå, kanske får in ett inlägg till ikväll, vem vet? Den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: frida

vilken myspys dag verkar ha haft! :D vad vart det för mat? hihi

2008-08-13 @ 18:47:24
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0