Kallt

Haha jaa, jag sitter hela tiden och funderar på vad kan fota för att lägga ut här! Så tråkigt när man har så dålig kamera bara (mobiltelefonen) men jaja. You are the Master and I am the Student, Hanna!


Nu är här kallt! Dags att stänga balkongdörren, har varit nog med frisk luft sen i morse. Och resa sig och göra maaat. Fläskfilé med klyftpotatis, så smarrigt!! Och så klart lite brun- eller skysås och vitlökssmör till, smaaarr!
La ju köttet i marinad förut, så duktig var jag. Dags att hacka potatis nu då. Och väcka Oscar. Så han kan göra nåt annat.

Pratade med Carina förut (får för mig att jag redan skrivit det, har i alla fall bara pratat med henne en gång) och hon sa att jag hade så rätt så om lönen. Eller hon sa "Du hade fel.... lön." Haha, skräms! Hela 4 kronor för lite har jag fått, haha! Meeen, många bäckar små, jag får 5000 extra på nästa lön som jag förlorat eftersom jag fått fel, så dom där kronorna var visst inte så bara. Nice.

Magen kallar, dags att gå. Och telefonen/kameran hänger på, haha!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan vad coolt ändå, haha! Då har du ju nästan sparat utan att veta om det - lagt undan 4 kronor per löning - där ser man :D



Ja men fota lite runt omkring, bara! Skitsamma om dem inte är jätteklara bilderna, huvudsaken är att man kan se vad det ska föreställa iaf :) Ta ett foto på dig och O ihop?? :D

2008-08-28 @ 17:48:19
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Fan vad gött att få 5000 kr extra bara så där :D

2008-08-29 @ 13:09:33
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0