Gårdagen

Orkade inte riktigt fixa och lägga in igår (även om det inte är så jobbigt, men det tar ju sin lilla tid ändå) så dom bilderna jag tog igår (jätte intressanta är dom verkligen) kommer här:


Planerar lägenheter i The Sims Livet i lägenhet.


Blivande klyftpotatisar, fläskfilé, tros att vitlöken ramlade ur, vitlökssmör.

Jag har också blivit jagad av mega flugor igår, hittade en idag också som dog fort som attans. Efter jag slått ner den ena igår så tänkte jag fota, men kom på att för det ser man ju faktiskt inte hur stor flugan är, finns ju zoom. Så, jag la mitt lillfinger brevid för att "jämföra".
  

Oooch sen var maten klar, smarrigt värre blev det!

Hemmagjorda klyftpotatisar, sky/brunsås, stekt fläskfile med vitlöksklyftor och vitlökssmör.
Så gott, så onyttigt, SÅ gott!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gott, fast jag hade hellre haft vitlökssås till ist för både skysåsen och vitlökssmöret :P Men det är bara för att jag är ett vitlökssås-freak, haha!

2008-08-29 @ 11:05:15
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Det ser mumma ut men hade som Hanna oxå haft kall vitlökssås till, hähä. Så fint ni hade lagt upp klyftisarna, hihi.

2008-08-29 @ 13:08:15
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0