Duktig me

Så duktig jag känner att jag varit idag. Inte bara med maten och allt i förra inlägget men sen städade jag hela badrummet och fixade allt så det var bara för Oscar att krypa ner i badet när han kom hem.
Diskade en disk, hängde andra tvätten och städade buren förut också. Nu ska vi strax byta sängkläder, sateenen ska på ikväll, mys! Städa ordning i sovrummet också så blir det extra mysigt. Duschade precis också, så gott att lägga sig ren och go i nya sängkläder.
Blev ingen middag här idag, är fortfarande mätt från lunchen verkar det som, så vi tar bara lite macka till kvällsmat sen istället.
Och jag har bara ett avsnitt av Miami 7 kvar. Har alltså sett 12 avsnitt idag. Men det känns som att det gör verkligen ingenting. För jag har ändå fått gjort mycket annat bra, vi var iväg med ett gäng sopor förut också faktiskt. Och när man tänker efter är det "bara" tre timmar faktiskt. Varje avsnitt är på runt 22 minuter.
Funderar på vad jag gjort idag egentligen. Har iprincip bara suttit här när jag titta på Miami 7, och det är ju tre timmar då. Och jag har varit uppe i elva timmar, om man räknar bort den totalt en timme Oscar är hemma på rast. Lite över en timme gick ju till Hem till gården, så tio då. Och tre timmar S Club, sju där. Tog i och för sig ett tag innan jag hittade det, så kanske två timmar så då har vi fem timmar. Har jag städat i fem timmar? Inte möjligt, haha! Nej, vet faktiskt inte vad jag gjort. Tittat lite tv, duschat, varit med Oscar. Pja, det springer på.
Gu vad jag babblar, haha! Men jag är väl trött eller nåt.
Får ta och ta tag i dom där sängkläderna och släppa ut håret från handduken så det är någorlunda torrt imorgon. Blir nog inget mer inlägg mer ikväll, så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0