Hur snabbt kan det gå?

Det är helt fantastiskt, jag är helt fascinerad av hur snabbt saker faktiskt kan gå om man har en dator som klarar det. Och att man bara behöver klicka en gång, så händer det man vill direkt. Man kan ha igång flera saker samtidigt utan att det känns som allt arbetar i kvicksand. Och texten är bara kursiv där den ska vara det. Så nu ser jag vad jag skriver, och hur jag skriver det.
Man blir ju bara så imponerad, jag skulle nog kunna sitta och bara klicka mig vidare på olika sidor för att se hur fort det går. Och just fenomenet att man bara behöver klicka en gång, det är ju helt otroligt.

Och nu när det går så snabbt, varför inte ta och beställa lite kläder? Eller bara kolla om inte annat. Titta på den ena, titta på den andra och sen helt enkelt titta på den ena igen. Det går ju så bra nu. Braaaa. Jag är bara så imponerad av att det är så lätt och snabbt, detta kommer nog hålla i sig ett par dagar så jag kommer nog babbla på om det här nu det närmsta. Eller i alla fall i resten av denna bloggen.

Det är så coolt, det är så coolt, det är så coolt, det är så coooolt! Jag är imponerad - som tusan.
Nej, nu räcker det, jag måste sitta och beundra snabbheten, smidigheten och helt enkelt bara skönheten.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0