Borde, börde, börda?

Nu ska det bli spännande och se om det går att spara här. Skrev för ett tag sen ett irriterat inlägg om hicka, men det fick man tydligen inte göra för det funkade inte alls.

Egentligen så borde jag skriva om min otroligt, underbart duktiga och starka tjej, men hon förtjänar all (blir man inte tokig när man letar efter ord men inte hittar dom?) positivitet som man kan komma på, och just nu är det märkbart att det inte kommer uppfyllas.
Så förhoppningsvis ska jag imorgon fylla denna blogg mer än nån gång innan, med hur duktig hon var igår, min alldeles egna hjärtetroll!

Nu är det god natt helt och hållet, aningen sent men å andra sidan, bättre sent än aldrig?

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0