2009 listan

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Haha nej, inte vad jag kan komma på?
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, jag hade inga då heller.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Kan man väl säga...
4. Dog någon som stod dig nära? Det dog folk lite här och var.
5. Vilka länder besökte du? No more than Sweden.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jobb till Oscar.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Minns tillfällena, inte datumen.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag bara blir bättre och bättre? Hah!
9. Största misstaget? Inget som är nån idé att ångra nu, gjort är gjort.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Äckligt, jobbigt apförkyld i juni annars inte mer än vanligt.
11. Bästa köpet? Mammas och Anders julklapp.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hyra/räkningar/mat, annars stuff på jobbet.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Är väl glad för det mesta?
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Jag är så dålig på att minnas vilket år låtar är från.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare och gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Exersiserat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit onyttigt/dumt.
18. Hur tillbringar du julen? Vi var på frukost hos mamma och middag hos pappa.
19. Blev du kär i år? Lite mer kärare än innan, antagligen.
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl! One Tree Hill, Desperate Housewives, 2½ Men, The 4400, Scrubs och massa, massa fler.
21. Bästa boken du läste i år? Alfons och Milla - läste den igår!
22. Största musikaliska upptäckten? Åh, jag har det på tungan!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? OJA! Min dator!
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, minns inte att jag önskade mig nåt mer.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag hade kalas för släkten på pappas sida, sen kom mamma med familj, plus Antons farfar och farbror hit på Melodifestivalsmys.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, allt kan alltid bli bättre.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jag upptäckte leggings, nån stil har jag inte, min egna som alltid.
29. Vad fick dig att må bra? Familjen och jobbet.
30. Ett sommarminne du inte kommer glömma från 2009? Jaa, det var ju lite kaotiskt (så det är ju inget bra minne) där i "slutet" men jag kommer komma ihåg det.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Wiih, vad rolig lista! Den tar jag direkt! :)

2010-01-01 @ 21:28:48
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0